Κυριακή, Ιανουαρίου 25, 2009

Δοκιμαστικό

Παίζοντας με το Windows Live των vista, μέσω μιάς νέας εφαρμογής, το Windows Live Writer, συνδέομαι σχετικά εύκολα με τον google και ποστάρω αυτό το κείμενο δοκιμαστκά.

Τώρα μόλις πάτησα κάποιο πλήκτρο λάθος και μου άλλαξε το χρώμα της παραπάνω παραγράφου, και αν δεν κάνω λάθος, πρέπει να ήταν το “tab”. Μάλιστα πατώντας πάλι το ίδιο πλήκτρο , δεν επανέρχεται αλλά ούτε και αλλάζει το χρώμα. Ας είναι, δεν πειράζει, θα βρεθεί η λύση, απλά χρειάζεται εξοικίωση.

Και μιά εικόνα, δοκιμαστικά.

DSC_0095_res

Αρετσού, Δεκέμβριος 2008

10 σχόλια:

mtryfo είπε...

την καλημέρα μου και τον σεφτέ της βδομάδας
η φωτο με την παλιά κάμερα?

giant13 είπε...

Καλημέρα Μαρία και καλή βδομάδα.

Η φώτο είναι με το νέο μου απόκτημα, χριστουγεννιάτικο δώρο στον εαυτό μου.
Μια DSLR, NIKON D90.

mtryfo είπε...

A! με γειά λοιπον την καινούργια DSLR ... τρέμε "πόντικα"!!!

Dormammu είπε...

Καλησπέρα! Μια χαρά φαίνεται η φωτογραφία. Εγώ πάντως θα μείνω στα ΧΡ, έχω δίκτυο στο σπίτι και φοβάμαι πως αν ξεκινήσω τα πειράματα με τα vista θα καταστρέψω τα πάντα!

Καλορίζικη η νέα μηχανή. Δώρο Χριστουγέννων για μένα ήταν η Sony a350, καθόσον οι παλιοί, πιστοί φακοί της Minolta που είχα απο το 1992, της ταιριάζουν γάντι και δεν είμαστε για μεγάλες σπατάλες. Αν δεν ήταν συμβατοί, μάλλον σε Nikon θα είχα κι εγώ καταλήξει...

david santos είπε...

Brilliant!!!
Congratulations!!!!

giant13 είπε...

Γειά σου φίλε μου Δαίμονα.

Δίκτυο με ΧΡ σε έναν desk και Vista σε έναν άλλο καθώς και σε ένα notebook, είχα μέχρι πριν λίγο καιρό και δούλευε άνετα.
Φυσικά σε αυτόν που δουλεύω τώρα, δεν έσβησα τα ΧΡ αλλά πέρασα τα vista σε έναν άλλο σκληρό και έτσι τον έχω double play.
Πάντως η microsoft προσφέρει τα windows7, σε όποιον επιθυμεί, δωρεάν σε έκδοση beta μέχρι 1 Αυγούστου.
Οι στατιστικές λένε πως τα vista είναι βαρειά και ενεργοβόρα σε μνήμη, και υπολογιστική ισχύ. Έτσι δεν περπάτησαν καθόλου.
Το 78,2% των χρηστών έχει ακόμη τα ΧΡ, γι αυτό ετοίμασαν άρον άρον τα windows7 και μάλιστα σχεδίαζαν να τα βγάλουν στην αγορά πριν το τέλος του χρόνου, αλλά ο Bill Gates, είπε πως αυτό θα γίνει στις αρχές του 2010.
Πάντως γιά να μαι ειλικρινής, τουλάχιστον για την δική μου χρήση, δεν βλέπω να προσφέρουν τα vista κάτι παραπάνω απ τα ΧΡ.
Ισως ναι, στους νεαρούς, με πιο εξελιγμένα multimedia που προφανώς έχουν.

Εφ όσον είχες συμβατούς καλούς παλιούς φακούς, τότε η επιλογή της SONY, ήταν πιστεύω μονόδρομος και έπραξες σωστά και σοφά.
Με μιά compact SONY DSC P-200 στα 7,2Mpixel, έβγαλα τις ομορφότερες φωτογραφίες στην Ρωσσία το καλοκαίρι.

giant13 είπε...

david santos

Thank you very much for your visit.

. είπε...

Τι να σου πω Γίγαντα! 'Εξι μήνες πάλευα με τα Vista. Με τσατάλιασαν τα νεύρα. Τώρα θα μου πεις...δεν είναι για την ηλικία μου αυτά. Ε τι να κάνω η γριά που έχω τρέλα με τη τεχνολογία; Πάντως τα Vista δε τα άντεξα και ξανά πίσω στο παλιό καλό XP sp4.
'Αμα τα καταφέρεις εσύ πες μου μπας και πάρω θάρρος και ξαναπροσπαθήσω.
Πάντως το δοκιμαστικό που ανάρτησες μια χαρά το βρίσκω.

Καλό σου βράδυ!

ξι είπε...

Τί να πω... Έχω μαύρα μεσάνυχτα με την υψηλή τεχνολογία (υψηλή δεν είναι;;; :-D). Αρκούμαι στα ...γνωστά xp!!!

Καλορίζικη και η νέα μηχανή!

Καλησπέρα :-))
Ξένια.

giant13 είπε...

Καλημέρα και καλή βδομάδα.

Ανασαιμιά,

Γιατί να παλεύεις με τα Vista;
Στην αρχή είχαν κάτι προβλήματα, αλλά με το Service Pack 1, φαίνεται να έχουν επιλυθεί όλα.

Ξένια,

Υψηλή τεχνολογία είναι για τους κατασκευαστές και προγραμματιστές, οι απλοί χρήστες, αν έχουν λίγη πείρα, με το "plag and play", αντιμετωπίζουν πολύ λιγότερα προβλήματα.